laatste maand - Reisverslag uit Yogyakarta, Indonesië van Caroline - WaarBenJij.nu laatste maand - Reisverslag uit Yogyakarta, Indonesië van Caroline - WaarBenJij.nu

laatste maand

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Caroline

13 Februari 2008 | Indonesië, Yogyakarta

NB: deze weblog is veranderd in een prive weblog i.p.v. een update van het AWI project in Pendowo. Verslagen vanuit Pendowo zal Gigon verzorgen vanaf nu en zijn op te vragen. Informeel zal ik jullie wel op de hoogte houden natuurlijk, want het is mijn droom en werk!

Groetjes Caro




Hoi,

Daar ben ik weer! Heeft even geduurd door alle hectiek hier. Hoe is het met jullie allemaal? Zijn de vakanties voor de zomer al geboekt, is het inmiddels nog steeds zo koud? Is de storm geluwd over Wilders' film en wat speelt er intussen in jullie leven daar?
In het mijne gebeurt op dit moment heel veel. Ben net een Hollandse in de tropen: werk nog steeds in het tempo van Nederland en als de rest dat niet doet frustreert me dat enorm. Frustratie werkt hier meteen op je gezondheid ds afgelopen week zat ik weer in het lab om me te laten testen.
Dat is hier wel heel supermodern: je kunt een totale gezondheids check-up doen wanneer je wilt, je loopt direct het lab binnen dat erg modern is en voor zo'n 100 euro heb je de keuze uit USG's, X-rays, bloedtesten etc.
Omdat ik nog steeds onverzekerd rondloop koos ik voor een simpele bloedtest. Resultaat bespreek je dan met een dokter, was niet veel aan de hand: of tbc/astma of zwanger. Goede conclusie denk je dan. En dan zoek je een betere dokter. Maar het lab is wel professioneel en aan te raden voor mensen die op bezoek komen en zich eens willen laten testen.
Zo heb ik met m'n aanstaande ook nog de meest gevreesde test gedaan voor het trouwen: Hiv/AIDS. Ja hier is dat wel verstandig, omdat er steeds meer mensen besmet raken en niet goed weten wat het virus inhoudt. Er was niks aan de hand, dus na afloop vierden we dat met een vis bij de BBQ en plannen maken over het huis. Ons huis moet een klein guesthouse gaan worden, om zo hier samen een toekomst te kunnen opbouwen. S heeft het verder druk zat bij SD die een nieuw album aan het produceren is, en ik bij Awi. Bij de laatste is het op dit moment nogal stressen door de afloop van de sponsorcontracten en te weinig actie vanut AWI en ik ben het op dit moment zat. Ik heb m'n toppunt bereikt na een jaar hulp en advies aanbieden en dat prioriteiten van bijzaken niet gescheiden kunnen worden. Ik sta dan ook op het punt om AWI te verlaten en met Pendowo een eigen zelfstandig project op te bouwen. Als Gigon dat ook wil, maar die heeft al eerder dan mij aangegeven dat hij dat zou willen.
Ik hou jullie op de hoogte en ga morgen voor de laatste keer proberen met AWI overeensemming te bereiken.
Ondertussen woon ik nog steeds niet in het nieuwe huis, alles daar word met behulp van vakmanschap en handarbeid gemaakt. Dus dat duurt nog wel een tijdje. Maar...het wordt wel MOOI!!
Er staat nu een halve keuken in, de badkamer is mijn design en is een hoofdbreker, de ramen en deur zijn geplaatst en as zaterdag komen de keramieken vazen etc.
S heeft een kadootje gekocht voor me: een stenen boedhha op een lotuszuil en uit z'n geouwen handen komt water die een stenen bal rond laat draaien. Kijk: daar word ik dan weer erg blij van! En rustig


volgende keer meer als ik weer internet heb. Zit nu bij vriendin te mailen en haar huis te vergassen met sigarettenlucht.

X en liefs voor iedereen daar.

O ja verrassing: ik heb een tattoo laten zetten in elfentaal, zelf ontworpen en zowaar stylish. Het doet helemaal geen pijn, vind ik.

Big hug dari sini CarO

  • 13 Februari 2008 - 09:49

    Erna:

    Hai Caro,

    Fijn weer even wat van je te horen en goed om te horen dat het guesthouse langzaam maar zeker vordert! Dat je er maar veel gasten mag ontvangen...
    Hoop binnenkort meer van je te horen via mail of phoon.
    Doei!

  • 13 Februari 2008 - 10:57

    Willeke:

    Graag een foto van de tattoo! En wat staat er op in elfentaal?

    Dikke zoen!

  • 13 Februari 2008 - 12:04

    Saskia:

    ha lieve Caro,
    goed even van je te horen! Altijd leuk tussen de interviews bij de klant door!! ;-)
    probeer snel weer even te bellen.
    X Sas

  • 13 Februari 2008 - 14:54

    Karlien:

    Lieve Caro. Spannende ontwikkelingen daar! Ik hoop dat alles opschiet met het guesthouse, het zal vast een hoop rust geven als je weer een fijne eigen plek hebt. En hoop ook dat alles goed gaat met je gezondheid, pas je goed op jezelf? Tot snel weer!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Caroline

Hallo allemaal, Zoals jullie weten vertrek ik al snel naar Yogyakarta om daar het project Anak Wayang te steunen na de aardbeving. Steun AWN vooral, zie www.anakwayang.nl Via deze weg wil ik alle mensen die mij de afgelopen tijd gesteund hebben uit de grond van mijn hart bedanken! De mensen die het mogelijk maakten dat ik steun kan geven in Yogya zijn mijn ouders en broers (www.kramer-advies.nl), Erna, Karlien en Moniek. Terima kasih banyak sayangs Liefs Caro

Actief sinds 19 Juni 2006
Verslag gelezen: 319
Totaal aantal bezoekers 75341

Voorgaande reizen:

06 Januari 2007 - 02 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: